H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της προστασίας των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών συγκέντρωσε τα στοιχεία που αφορούν τις νέες τηλεφωνικές γραμμές για ραντεβού και πληροφορίες των ασφαλισμένων-καταναλωτών του ΕΟΠΥΥ. Οι γραμμές αυτές λειτουργούν σε αντικατάσταση της γραμμής 184, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση (Δελτίο Τύπου 1-8-2012) του Προέδρου του ΕΟΠΥΥ.
Τα σχετικά στοιχεία καταγράφονται ως εξής:
Οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Τα στοιχεία χρεώσεων προέρχονται από την επίσημη επικοινωνία των εταιρειών την Πέμπτη 23/8/2012.Επισημαίνεται ότι από σταθερό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά κλήση, ενώ από κινητό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά λεπτό.
Εξαιρείται η εταιρεία BPO HELLAS-VODAFONE όπου η χρέωση είναι ανά κλήση σε όλες τις περιπτώσεις. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το θέμα αυτό και από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή www.efpolis.gr.
ΠΗΓΗ: http://www.efpolis.gr/
Τα σχετικά στοιχεία καταγράφονται ως εξής:
Οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Τα στοιχεία χρεώσεων προέρχονται από την επίσημη επικοινωνία των εταιρειών την Πέμπτη 23/8/2012.Επισημαίνεται ότι από σταθερό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά κλήση, ενώ από κινητό τηλέφωνο η χρέωση γίνεται ανά λεπτό.
Εξαιρείται η εταιρεία BPO HELLAS-VODAFONE όπου η χρέωση είναι ανά κλήση σε όλες τις περιπτώσεις. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το θέμα αυτό και από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή www.efpolis.gr.
ΠΗΓΗ: http://www.efpolis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου