Στο Ν 3833/2010 (ΦΕΚ 40/15-3-2010, τ.Α΄) στο άρθρο 11 στην παράγραφο 8 υπήρχε διάταξη που προέβλεπε ότι:
«Από τη δημοσίευση του παρόντος δεν επιτρέπεται η απόσπαση εκπαιδευτικού προσωπικού σε θέσεις χωρίς πλήρη εκπαιδευτικά και διδακτικά καθήκοντα.»
Με το υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας καταργείται στο άρθρο 31 παράγραφος 6 η παραπάνω διάταξη.
Σε λιγότερο από ένα δίμηνο και πριν καν επιχειρηθεί η εφαρμογή της ρύθμισης, καταργείται.
Ορθώς καταργείται, διότι είναι ανεφάρμοστη στις παρούσες συνθήκες όπως αμέσως επισημάναμε εμείς από αυτό εδώ το βήμα αλλά και όσοι άλλοι έχουν απλή γνώση της λειτουργίας της Παιδείας. (Σχετική ανάρτηση http://nikolaidisnikos.blogspot.com/2010/03/blog-post_22.html).
Γεννάται επομένως η απορία «πώς συντάσσονται οι νόμοι»;
Η υπουργός που υπέγραψε την εισαγωγή της διάταξης και μάλιστα σε νόμο άσχετο με την εκπαίδευση έχει άγνοια των συνθηκών;
Οι σύμβουλοί της έχουν κάποια επαφή με την πραγματικότητα;
Η ίδια που προτείνει στη Βουλή την ψήφιση πολυνομοσχεδίου με τον βαρύγδουπο τίτλο «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – Καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» είναι σε θέση να αξιολογήσει τους συνεργάτες της;
Πώς αξιολογεί τον εαυτό της και το υπουργείο της;
Σωστά αποσύρεται μια ανεφάρμοστη διάταξη, αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να αποκαταστήσει η υπουργός την τιμή και την υπόληψη ενός κλάδου που διασύρθηκε με δικές της ανακριβείς και στοχοποιητικές δηλώσεις.
Να επισημάνουμε, τέλος, το αυτονόητο που αρχίζει να εξελίσσεται σε ζητούμενο, ότι η σύνταξη και εισαγωγή νόμων στη Βουλή για ψήφιση πρέπει να γίνονται με πολύ προσοχή από γνώστες του αντικειμένου αλλά και της πραγματικότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου