Τις ημέρες αυτές πραγματοποιούνται οι εγγραφές των μαθητών και των νηπίων στις σχολικές μονάδες. Το πρόβλημα των πληθωρικών τμημάτων, που αντιμετωπίζουν σχεδόν όλα τα αστικά κέντρα, εντοπίζεται και σε σχολεία της πόλης μας.
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο με 270 μαθητές, το 6ο με 155 και το 8ο με 307 μαθητές είναι χαρακτηριστικό δείγμα, που καθιστά την ίδρυση, κατασκευή και λειτουργία ενός ακόμη δημοτικού σχολείου αναγκαία συνθήκη για την ομαλή εξέλιξη της εκπαίδευσης στο Δήμο.
Δεδομένου ότι οι χώροι ευθύνης των τριών σχολείων είναι όμοιροι και η περιοχή αναπτύσσεται, το νέο αυτό σχολείο, λογικά, θα χωροθετηθεί εντός του τομέα τους.
Το μεγάλο πρόβλημα των Δήμων είναι η εξασφάλιση κατάλληλων οικοπέδων, συνέπεια, πολλές φορές, ελλειπούς προγραμματισμού ή αδυναμίας πρόβλεψης.
Στην περίπτωσή μας, πριν είναι πολύ αργά, πρέπει να δεσμευθεί το οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκεται σήμερα η Κλειστή Αγορά, όπου μπορεί άμεσα, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, να κατασκευαστεί το 1ο Νηπιαγωγείο και στη συνέχεια, μετά τη μεταστέγαση του Πρωτοδικείου, να ανεγερθεί στον υπόλοιπο χώρο ένα δωδεκαθέσιο σχολείο.
Η πρόταση καλύπτει τις ανάγκες του 1ου Νηπιαγωγείου, που ασφαλώς και δεν πρέπει να ενταχθεί στο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου με όποια μορφή κι αν κάποιοι το σκέφτονται, και αποσυμφορεί τα τρία προαναφερόμενα δημοτικά, αφού το δυναμικό τους θα μοιραστεί πλέον σε τέσσερα σχολεία με περίπου 200 μαθητές το καθένα.
Η διευθέτηση θα γίνει με επανακαθορισμό των ορίων ευθύνης και, αν χρειαστεί, θα αντιμετωπιστεί η αυξημένη αναλογία παιδιών ευπαθών ομάδων που ίσως προκύψει σε κάποια μονάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου